Faner

20 august 2012

Hvad mener DU om Skolestuen?

Jeg rundede for nyligt mit indlæg nr. 500 her på Skolestuen, og har derfor lyst til at fejre "jubilæet" med en lille brugerundersøgelse, som jeg håber at I har lyst til at deltage i ved at besvare nogle få spørgsmål.
Uanset om I har ris eller ros at byde ind med, vil jeg blive utroligt glad for jeres feedback.... og selvfølgelig forsøge at gøre siden endnu bedre fremover, med jeres hjælp.
Tak til alle jer der følger bloggen og tak til jer der svarer.

Venlig hilsen
Eva

Create your free online surveys with SurveyMonkey, the world's leading questionnaire tool.

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke fulgt dig så længe, men synes det jeg har læst har været spændende :-)
    Med venlig hilsen Tina
    Frubilledkunst.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina
      Tak for din hilsen... og velkommen til!

      PS: Din egen blog er da også noget af et fund...., den vil jeg straks fortælle om :-)

      Slet