Faner

30 december 2013

Fra skrot til robot - Grib idéen

Årets (nok) sidste indlæg, og tilmed indlæg nr. 700 her på bloggen - sikke en fest! - bliver et af den slags indlæg jeg personligt holder meget af at skrive. Det handler nemlig om at lukke øjnene op, lade hænderne om at tænke og give fantasien plads til at gå fuldkommen krea-mok!

Tatjana Knudsen fra lærerbloggen "Meet the creative part of me" har planlagt et forrygende forløb til billedkunstundervisingen på 3. årgang:

Genbrug giver mening. Læs om undervisningsforløbet her, og slip robotterne løs!

1 kommentar:

  1. Kære Eva,
    Tusinde tak for dine rosende ord. De gør mig bare så glad. Det er dejligt at vide, at andre synes om det, jeg laver. TAK fordi du vil linke på din super inspirerende blog. Jeg er glad for at følge dine indlæg, og din blog er naturligvis også en af de andre idérige blogs, som jeg henviser til på Meet the Creative part of me (http://tatjanaknudsen.blogspot.dk)
    Rigtig god nytår til dig :)

    SvarSlet