Faner

10 januar 2014

Problemer med at åbne tidligere indlæg på Skolestuen?

Jeg har fået nogle henvendelser fra jer på det seneste om at nogle af de links til tidligere indlæg, som man kan finde under fanen "Dansk og Dansk som andetsprog", ikke vil åbne indlæggene, men i stedet beder læseren om at logge ind på Blogger. Det er naturligvis en fejl.
Det er ikke lykkedes mig at finde årsagen (endnu), men jeg har nu repareret og testet alle links under den fane, så nu håber jeg at det virker som det skal igen.

Skulle det fortsat drille når I prøver at åbne tidligere indlæg, vil det være en stor hjælp hvis I vil sende mig et vink om hvilke indlæg I ikke kan åbne, enten via kommetar-feltet i bloggens højre side eller til min email, som også er at finde i højre side.

Venlig hilsen
Eva, Skolestuen

Billedet er lånt her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar