Faner

29 april 2013

OBS! Skolestuens blogliste er ny-revideret

Nederst i denne blogs højre kolonne bor min "Blogliste" - en slags rullende netavis med de seneste overskrifter fra andre blogge som jeg følger.
I dag fik jeg et tip fra den heldigvis altid lysvågne Allan Ramsby, som ku' fortælle mig at min blogliste var... tom!

Jeg skal ikke kunne sige hvordan det er sket..., men væk var alle mine møjsommeligt indsamlede newsfeeds.
Ikke andet at gøre end at prøve at rekonstruere og genoprette efter bedste evne.


For at se det fra den lyse side giver den slags jo altid en passende anledning til at få ryddet lidt op i krogene og tilføjet lidt nyt.
Kast derfor lige et lille kig på listen... måske finder du noget nyt.

PS: Stod din blog på min gamle blogliste og har jeg glemt at få den med på den nye, så smid mig lige en mail på eva.csv@gmail.com.