Faner

28 juli 2010

Besøg en spændende blog... og lidt om at bruge Skolestuen.... og hinanden

I går fik jeg en mail fra Monica Langelund, en anden lærer, som har været så sød at anbefale "Skolestuen" på sin blog. Det blev jeg især glad for, fordi det gjorde mig opmærksom på Monicas skatkammer af spændende viden om børn og børnekultur.

Eller med Monicas egne ord (Screendump fra hendes forside):


Find Monica Langelunds blog her...., den kan varmt anbefales!

Og apropos:
Det er altid dejligt at få respons (ris, ros, kommentarer, spørgsmål...osv.) fra jer der læser siderne her...., så hold jer endelig ikke tilbage! Under hvert indlæg kan I altid klikke på "Kommentarer" og smide en bemærkning, en tanke, erfaringer, en tilføjelse, et oplæg til debat... you name it!
Ønsker I at sende mig en mail, kan I finde min mailadresse ude i højre side, under min velkomst-hilsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar