Faner

06 december 2015

Oplever du tekniske problemer med Skolestuen?

Kære læsere

Flere af jer har skrevet til mig om problemer med at åbne nogle af de links I finder herinde.
Som jeg forstår det på beskrivelserne bliver man ikke sendt videre til de sider de pågældende links henviser til, men i stedet bedt om at logge ind på blogger.com.

Jeg kan umiddelbart ikke finde årsagen til at dette sker, men det er naturligvis ikke meningen at man skal være logget på noget som helst for at bruge de links, der ligger herinde.
Jeg leder derfor med lys og lygte efter en løsning på problemet.

Kender jeg mon en teknisk begavelse, der kan hjælpe mig??

Hvis du også oplever problemer med at åbne links fra denne side kan du måske hjælpe mig på sporet ved at besvare følgende spørgsmål, ... allerhelst i kommentarfeltet herunder eller via en mail til eva.csv@gmail.com.


1)
Hvilken browser bruger du? Og har du evt. prøvet at åbne Skolestuen (inkl. links derinde) med en anden browser?


2)
Står der www.skolestuen.dk eller https://www.skolestuen.blogspot.com eller noget helt tredje i url-adresse-feltet når du åbner Skolestuen?


3)
Har du en Google-konto og i så fald.... er problemet det samme uanset om du er logget på eller ikke er?


4)
Gælder det alle links du klikker på herinde? Kunne jeg få dig til at kopiere og sende mig nogle af de links du har prøvet at klikke på..., evt. både dem der virkede og dem der ikke virkede?
 

Alt hvad I kan byde ind med af idéer, råd og kommentarer modtages med taknemmelighed... for det her overgår vist min egen tekniske formåen.
HJÆLP!

1 kommentar:

  1. virkelig irriterende at google konto blander sig i diverse links

    SvarSlet