Faner

04 august 2010

Hjælp mig med at gøre Skolestuen bedre!

OBS! Denne brugerundersøgelse er nu afsluttet!!
Synes du at Skolestuens brugerflade er overskuelig og nem at finde rundt i?






Skolestuen er stadig kun en "baby" i blogosfæren og plads til forbedringer skal der altid være. Derfor vil der, her i startfasen, dukke en lille brugerundersøgelse op hist og her. Også den slags findes der nemlig en bunke forskellige, gratis onlineværktøjer til at lave, og når jeg har afprøvet lidt forskellige Poll-værktøjer vil jeg lave en lille Top-5 til jer. Så klik/stem endelig løs... og tak for hjælpen!

1 kommentar:

  1. Hej Eva - tak for din kommentar og ja - du kan tro, jeg har set din lille brugerundersøgelse og har også stemt. Følger ivrigt med i alt det du hitter på og finder af alverdens skønne værktøjer, som jeg ikke anede eksisterede. Må indrømme, at jeg ikke er så velbevandret ud i alt det her, så jeg sluger dine indlæg og hvad du lægger ud,linker til med hud og hår. Dine anvisninger og vejledninger er guld værd - så tak for det. Måske skulle jeg forsøge mig med en brugerundersøgelse på et tidspunkt.
    I mit næste indlæg vil jeg smide et link til din lille brugerundersøgelse - håber det er ok.
    Ha' en dejlig dag....

    SvarSlet