Faner

19 maj 2012

Almost Art - en spændende dansk blog for billedkunstfolket

2c's gipsfugle
5 kl. - Mad eller kunst?
Ovenstående billeder er lånt fra bloggen Almost Art, som er en spændende dansk blog jeg for nylig blev opmærksom på. Bloggen er skrevet af to billedkunstlærere, som med smittende begejstring for faget deler et hav af sjove idéer til billedkunst-timerne. Idéerne præsenteres med vejledninger, materialeforslag, forløbsbeskrivelser og herlige billeder.
Jeg har tilføjet bloggen til min blogliste (se den nederst i det højre panel) for at være sikker på at jeg/vi ikke misser et eneste indlæg.
Besøg bloggen her.

2 kommentarer:

  1. Hej Eva. WAU... sikke en dejlig overraskelse, at se min og min kollegas blog blive omtalt så skønt.
    Vi er jævnlige besøgende her på din blog, og får også brugt en del af det du deler ud af.
    Tak for indlægget - det er dejligt hvis flere bliver opmærksom på vores blog, og kan få glæde af det vi går og laver.
    AD

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme!
      Altid herligt at dele begejstringen....
      Hilsen
      Eva

      Slet