Faner

30 juli 2013

En hilsen fra rodebunken

Hvis du bemærker en smule rod og flytten rundt på indholdet her på bloggen for tiden, så bær venligt over med mig.
Jeg forsøger at skabe lidt bedre overblik over og nemmere adgang til de efterhånden temmelig mange indlæg der gemmer sig herinde. Lige nu arbejder jeg på at lave flere faner til de forskellige fagområder (se ovenfor).

Når arbejdet er færdigt vil hver fane indeholde korte beskrivelser og links til hvert eneste indlæg som er relevant for det valgte fagområde. Nu bare med lidt mere orden i.
Det kommer til at tage tid at komme alle indlæg igennem, ... og det er mange, sku' jeg vist lige hilse og sige! Men heldigvis betyder arbejdet også mange glædelige gensyn med gamle indlæg som jeg selv helt havde glemt, og som jeg synes fortjener at blive støvet af og delt med jer igen, så hold øje med fanerne i den kommende tid.

Forhåbentlig vil oprydningsarbejdet (når jeg engang er kommet igennem det!) gøre Skolestuen meget lettere at finde rundt i for alle jer der trofast følger med og - ikke mindst - for alle nye besøgende.
Imens kan I andre jo lige gå ud og nyde haven... eller noget :-)