Faner

21 december 2014

Julehilsen fra Skolestuen 2014

Min lille blog og jeg vil gerne ønske jer allesammen en dejlig jul og juleferie.
Tak fordi I læser med herinde og på Skolestuens Facebook-side.
Alle lærere jeg kender knokler som aldrig før. Hver gang Skolestuen har gjort hverdagen bare en lillebitte smule nemmere og sjovere for dig eller en lærerkollega, er det en lille fest for mig, så mange tak for jeres fine og søde kommentarer og mails.
Jeg håber at jeg har fået svaret på alles spørgsmål og været til god hjælp, når jeg er blevet spurgt om dit og dat.
PS: Hvis du har undret dig over at der ikke sker så meget som tidligere her på selve bloggen, skyldes det at noget af aktiviteten (hurtige tips om websider jeg lige falder over) er rykket over på Facebook-siden, mens jeg bruger bloggen til indlæg, som behøver mere plads til billeder og tekst. Alle indlæg på bloggen bliver der linket til på FB-siden, så derfor kan du nøjes med at følge Skolestuen der, så misser du ikke noget.

Venlig hilsen

Eva, Skolestuen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar